Introductie

Wij leveren u oplossingen voor afgebakende internet-functionaliteit. Concreet gaat het daarbij om de volgende onderdelen:


- Portal oplossingen

- Content Management Systeem

- Multi channel contact-management

- Kennismanagement


In sommige gevallen kan men volstaan met het implementeren en optimaliseren van standaardapplicaties. In andere gevallen is aanvullende capaciteit of expertise vereist om oplossingen geheel op maat in te bedden in de bedrijfsvoering van uw organisatie. Maar hoe dan ook: de professionals van Jacomp staan voor u klaar.


Alle soorten trajecten;

Alle diensten van Jacomp zijn afzonderlijk inzetbaar voor specifieke internet-gerelateerde vraagstukken. Maar daarnaast zijn ze complementair en inpasbaar in een complete internet-architectuur. Door deze aanpak kunnen wij u van dienst zijn op verschillende manieren: voor zowel kleine trajecten als voor grote en omvangrijke projecten.


Portal oplossingen

Uw situatie: u hebt een bedrijf waarbij interactie met uw klanten en uw medewerkers van cruciaal belang is, altijd en overal, en het liefst 24 uur per dag. Zoals het verstrekken van informatie aan uw klanten, bijvoorbeeld over de status van hun orders, of aan uw medewerkers over de laatste stand van zaken rond een bepaald project. En u bent bereid daarvoor de modernste internettechnologie in te zetten.


Uw wens: u wilt dat mensen via internet op een veilige manier toegang kunnen verkrijgen tot uw onderneming. Misschien met als doel uw interne applicaties beschikbaar te stellen aan uw medewerkers. Of om uw klanten de gelegenheid te geven voor hen belangrijke informatie in te zien of om uw producten of diensten af te nemen. Kortom, u wilt mensen aan u binden op een manier die past bij deze tijd.  


Onze oplossing: een portal. Een portal biedt via een webbrowser uniforme toegang tot al uw informatie, applicaties en diensten. Op die manier wordt uw onderneming veel toegankelijker. Een portal kenmerkt zich door een eenvoudige gebruikersinterface, de capaciteit om tegelijkertijd veel gebruikers te bedienen en de mogelijkheid het gebruik ervan te personaliseren. En uiteraard door een zeer goede beveiliging en een eenvoudig beheer.


Jacomp als portal-partner: Jacomp biedt complete portal-oplossingen die precies passen bij de specifieke behoeften van uw organisatie. We ontwerpen, bouwen en implementeren die oplossingen op basis van Open Source en commerciŽle producten.


Wilt u meer informatie over de voordelen van het gebruik van een portal?


lees meer >>>


Content Management Systeem

Uw situatie: u hebt een prima website die een goed beeld geeft van uw onderneming: een overzicht van uw producten en diensten, de meerwaarde daarvan voor uw klanten, alle relevante bedrijfsgegevens. Met andere woorden, uw site staat als een huis. 


Uw wens: u wilt de inhoud van uw site snel, eenvoudig en consistent kunnen aanpassen aan de actualiteit, maar dan zonder kennis van de techniek achter een website. U wilt zich bijvoorbeeld niet druk maken over talen als XML en HTML en over opmaakcodes.  


Onze oplossing: een Content Management systeem (CMS). Een CMS is een systeem waarmee u de content van een website eenvoudig kunt beheren, manipuleren en publiceren. Content is daarbij de verzamelnaam voor de verschillende mediacomponenten van uw site, zoals tekst, afbeeldingen, animaties, geluid, video's, applicaties en de inhoud van een database.


Jacomp als CMS-partner: Jacomp biedt complete CMS-oplossingen die passen bij de maat van uw organisatie. En wordt uw website groter? Geen probleem, onze oplossingen zijn schaalbaar. Onze onafhankelijke positie als system integrator geeft ons de flexibiliteit u het juiste product aan te bieden. En daarbij hanteren we uiteraard de hoogste standaards als het gaat om kwaliteit.


Wilt u meer informatie over de voordelen van het gebruik van een Content Management Systeem?


lees meer >>>


Multi channel contact-management

Uw situatie: u hebt te maken met een klantenkring die steeds vaker gebruikmaakt van telecommunicatie, niet in het minst door de enorme opmars van de mobiele telefoon. In sommige branches is daarbij zelfs sprake van een explosieve groei. Daarnaast zijn steeds meer gebruikers langer on-line, en maken zeer veel klanten gebruik van e-mail als primair berichtenverkeer.


Uw wens: u wilt greep houden op al deze vormen van communicatie met uw klanten. Als u aan een klant een antwoord per e-mail hebt gegeven, wilt u weten of dat overeenkomt met het antwoord dat namens u in het call center wordt verstrekt.


Onze oplossing: het invoeren van Multichannel contactmanagement (MCM). Voor uw klanten houdt dit in: welk communicatiekanaalkanaal zij ook kiezen voor het stellen van hun vragen, zij krijgen altijd het antwoord dat u als correct hebt bestempeld. U bent dus niet alleen bereikbaar via diverse kanalen, uw informatievoorziening is ook nauwkeurig op die nieuwe situatie afgestemd. Kortom: MCM bewerkstelligt voor u de onderlinge integratie van uw informatiesystemen over de verschillende communicatiekanalen.


Jacomp als partner voor Multichannel contactmanagement: Jacomp kan u uitstekend helpen met het invoeren van MCM. Wij hebben daarmee ervaring opgedaan bij zowel middelgrote als zeer grote organisaties. Of het nu gaat om secure messaging via uw portal, om het management van uw e-mailvoorzieningen, self-service via het internet, integratie met het callcenter of om interactieve marketing: wij hebben de benodigde expertise in huis, die is opgebouwd gedurende vele projecten.


Wilt u meer informatie over het belang en de functies van Multichannel contactmanagement?


lees meer >>>


Kennismanagement

Uw situatie: u hebt een bedrijf of instelling waarvoor kennis van cruciaal belang is. Kennis die geen doel op zich is, maar die leidend is voor alle belangrijke onderdelen van uw bedrijfsvoering. Met andere woorden, de kennis binnen uw organisatie moet snel en efficiŽnt ingezet kunnen worden om de concurrentie voor te blijven.


Uw wens: u wilt een totaaloplossing die u in staat stelt alle kennis binnen uw organisatie op een transparante manier vast te leggen, te organiseren, te analyseren en te delen. Minimaal met als doel de interne efficiŽntie te verhogen, maar veel liever nog om uw innovatieve slagkracht en concurrentiepositie te verbeteren. Kortom, u wilt uw kennis optimaal inzetten bij uw bedrijfskritische primaire processen.


Onze oplossing: de diensten van Jacomp op het gebied van kennismanagement en de bijbehorende expertsystemen. We maken daarbij volop gebruik van onze diepgaande kennis van internettechnologie. Immers, kennismanagement komt pas echt goed tot zijn recht als het uw medewerkers en klanten in staat stelt snel en effectief toegang te verkrijgen tot die kennis. Onze professionals hebben veel ervaring met het toepassen van internettechnieken om u daarbij terzijde te staan.


Jacomp als kennismanagement-partner: Jacomp biedt complete kennismanagement-oplossingen die precies passen bij zowel de doelstellingen als de ICT-faciliteiten van uw organisatie. Daarnaast hebben we bij uitstek ervaring met het inzetten van expertsystemen om uw kennis beschikbaar te stellen aan gebruikers, bijvoorbeeld via selfserviceloketten op internet.


Wilt u meer informatie over de voordelen van het toepassen van Kennismanagement?


lees meer >>>